Cały trud uruchomienia i wypuszczenia nowej wersji witryny internetowej zawiera także złożone początkowe przygotowanie. Tak jak nie powinienieś/powinnaś wybierać się na wycieczkę w górski teren bez mapy, sprawdzenia butów, przetestowania sprzętu, tak i promocja witryny powinna być poprzedzona wstępnymi analizami i testami. Nie da się tego zrobić bez pierwszego zaindeksowania strony w Google.
Analiza zachowania klientów na stronie, owszem, może być przewidywana. Jednak rzeczywisty test UX i UI, sprawdzenie ścieżek zamawiania, ścieżek zakupu produktów, sprawdzisz w analizie rzeczywistego ruchu na stronie. Poza tym wiedza, które treści ( podstrony, akapity ) są najlepiej "punktowane" w SERP-ach będzie bezcenna jeśli chodzi o późniejszy rozwój i optymalizację. Ważne! Zanim wypuścisz i zaczniesz promować nową stronę - zaindeksuj ją wstępnie.
poprawianie pozycji przez indeksowanie | ||||||
|
To być może wbrew często spotykanym przeświadczeniom, że po zakończeniu prac nad tworzeniem i testowaniem, uruchamiamy promocję witryny w mediach, dajemy reklamy - i wszystko będzie bardzo dobrze funkcjonowało. Nie będzie. Wstępne zaindeksowanie jest dodaniem kolejnego etapu, będzie wymagało poświęcenia dodatkowego czasu, jednak są z tego cenne korzyści:
Trzeba to zrobić wcześniej dlatego bo aktualnie strona porzebuje tygodni by się w pełni zaideksowac w Google. Nie ma możliwości by, tak jak dawniej spowodować natychmiastowe przeindeksowanie całej site-mapy serwisu. To działanie dotyczy zatem nowych stron, jak i stron rewitalizowanych.
Jerry 2022-10-19 09:43:24 Dobra wskazówka kolego Zawsze tak robię :-) |
Pozycjonujemy zarówno informacyjne strony www jak i sklepy internetowe. Korzystamy z wieloletniego doświadczenia w zakresie SEO oraz optymalizacji sklepów. Rozliczenia za pozycjonowanie są realizowane w formule płatność tylko za efekt, na podstawie rzeczywistych wyników za dany miesiąc.
Czołowe pozycje w wyszukiwarce Google to gwarantowany wzrost ilości odwiedzin o kilka tysięcy %.
Pozyskać wiedzę o pozycjonowaniu stron w różnych wariantach ( sklep, blog, WordPress, ) i wykorzystać tę wiedzę w praktyce! Łatwo powiedzieć – trudno zrobić.. Ale czy na pewno to takie trudne? Kluczowa podpowiedź brzmi: systematyczność.Co zrobić aby uzyskać dobre pozycje w Google?
Nawet jeśli będziesz wprowadzać małe modyfikacje, uzupełnianie treści, ustawienia kodu metaznaczników, ale w sposób ciągły i systematyczny – według poprawnych wzorów SEO – dobre pozycje są zapewnione!
Sprawdzenie miejsca w Google, czy jesteśmy wysoko ( w TOP10 ) czy nisko, bądź daleko w rezultatach, da tylko jednorazowe pojęcie o stanie SEO witryny. Nawet jeśli mamy tylko kilka fraz do sprawdzenia, to codzienne przeglądanie wyników wyszukiwania, jest już po kilku dniach dosyć uciążliwe. Trudne do systematycznego zrealizowania. Ponieważ potrzebujemy pozycjonować metodycznie, konsekwentnie i systematycznie, monitorowanie pozycji musi zostać ujęte w liczby. Korzystanie z profilu w EntroSEO zwalnia od tej żmudnej czynności, i w efekcie dostajemy dokładne, codzienne wyniki pozycji na wybrane frazy oraz analizę trendów pozycji dla każdej frazy osobno.Jak sprawdzić pozycjonowanie?